Tratamente
parodontale laser

Minim invaziv. Fără durere

Boala parodontală se poate trata!

Îți sângerează gingiile și ți se mișcă dinții?

La Premium Dental ducem tratamentul bolii parodontale la un nou nivel printr-un protocol de tratament inovator cu laserul WaterLase, realizat de către medicii specialiști parodontologi.

Acest protocol presupune etape de tratament aplicate sistematic pentru refacerea la maximum, pe cât este posibil, a tuturor țesuturilor care au fost afectate.

Boala parodontală, denumită și parodontoză, este o afecțiune care, dacă nu este tratată în stadiul incipient, poate ajunge la forme mai grave care duc la pierderea treptată a dinților.

Timpul trece mai repede decât crezi, iar boala parodontală avansează…

Vino la Premium Dental pentru o evaluare parodontală inițială. Dacă această boală este prezentă în cazul tău, începem imediat tratamentul parodontal cu laser ca să oprim evoluția acesteia și să accelerăm vindecarea cât mai devreme.

Care sunt simptomele bolii parodontale pe care le poți resimți?

• Gingiile sunt roșii, inflamate sau mărite în volum
  • Îți sângerează gingia spontan sau atunci când îți periezi dinții
  • Respirație este neplacută și persistentă
  • Gingia s-a retras de pe dinți și au început să ți se vadă rădăcinile dentare
  • Dinții tăi au devenit sensibili
  • Ai dureri în timp ce mănânci sau te speli pe dinți
  • Dinții ți se mișcă, se deplasează sau au apărut spații între ei
  • Ai pierdut unul sau mai mulți dinți

Recuperează-ți zâmbetul sănătos
prin tratamentul inovator al bolii parodontale

Diagnosticarea
bolii parodontale

Dacă ai sângerări gingivale, ți se mișcă dinții sau ai dureri când mănânci, este necesar să vii cât mai devreme la o evaluare parodontală. Aceasta are o evoluție cronică și rapidă, inițial fără durere sau simptome evidente.

inovator laser

La Premium Dental tratăm boala parodontală prin înlăturarea cauzelor și oprirea evoluției acesteia printr-un protocol de tratament inovator cu laserul WaterLase realizat de către medicii specialiști parodontologi.

Confortabil
și minim invaziv

Tratamentul este minim invaziv, confortabil și eficient, prin care nu afectăm integritatea țesuturilor sănătoase și realizăm o biostimulare gingivală. Vrem ca întreaga ta experienţă să fie plăcută şi uşoară.

Menținem
zâmbetul sănătos

Ca să-ți păstrezi zâmbetul sănătos timp îndelungat și ca să nu mai reapară boala parodontală, vei urma o terapie de menținere. Aceasta constă într-o igienă riguroasă, recall și recare la clinică o dată la 3-6 luni.

Păstrează-ți zâmbetul natural cu tratamente parodontale personalizate pentru tine

Ai crezut că boala parodontală nu poate fi tratată?

La Premium Dental medicii specialiști parodontologi au demontat acest mit, au redat zâmbete sănătoase și au făcut mulți pacienți fericiți ani la rând.

Dacă îți sângerează sau îți este inflamată gingia sau dacă ai observat că ai respirația neplăcută și dinții sensibili, înseamnă că este nevoie să vii cât mai curând la o evaluare pardontală. Cu cât depistăm mai devreme prezența bolii parodontale, cu atât șansele de vindecare sunt mai mari.

Înainte de evaluarea bolii parodontale este necesar să îți curățăm dinții folosind exclusiv cea mai inovatoare tehnologie de igienizare profesională fără durere, prin tehnologia GBT. Clinica noastră este certificată GBT încă din anul 2021.

La Premium Dental tratăm cu succes boala parodontală printr-un protocol de tratament inovator cu laserul WaterLase, realizat de către medicii specialiști parodontologi, și dezvoltăm un plan de tratament personalizat pentru fiecare caz.

Beneficiile laserului WaterLase® iPlus sunt următoarele:

• Elimină durerea după intervenție și reduce cantitatea de anestezic necesară pentru tratament
  • Este minim invaziv, nu afectează țesuturile sănătoase ale dintelui și sprijină vindecarea accelerată
  • Oferă un confort ridicat pe toată durata intervenției și îți poți relua activitatea imediat după terminarea procedurii

Ca să prevenim reapariția bolii parodontale și să îți păstrezi zâmbetul sănătos cât mai mult timp,  tratamentul de menținere presupune o igienă riguroasă și vizite regulate la clinică la fiecare 3-6 luni pentru reevaluare și igienizare profesională GBT.

Te așteptăm la Premium Dental, împreună cu  medicii noștri specialiști în parodontologie, Dr. Simina Mureșan și Dr. Bety Stoian, ca să oprim evoluția bolii parodontale și să îți redăm sănătatea și funcționalitatea danturii.