Life-changing!
Start your new life in just
4 hours

ALL ON X și STAR CONCEPT

Ai un zâmbet 100% nou
în doar câteva ore

Vrea să îți schimbi viața în doar câteva ore?

All on X este o tehnică digitală care presupune inserarea mai multor implanturi dentare (folosind ghidul chirurgical) concomitent cu extracția dinților distruși (dacă este necesar), fixarea bonturilor pe implanturi și aplicarea imediată a lucrării provizorii fixe.

Star concept este o variantă inovatoare a procedurii All on X, unde se folosesc mai multe ghiduri chirurgicale pentru inserția mai precisă a implanturilor dentare și poziționarea lucrării provizorii estetice fixe, păstrându-se astfel aspectul natural al zâmbetului.

La Premium Dental folosim doar implanturi de top (Straumann, Megagen, MIS) si proceduri minim invazive, fără operațiefără tăieturi și fără durere, totul având loc într-o singură vizită. Pentru implanturile de top oferim garanție pe viață*. În doar câteva ore tu te poți bucura de noul tău zâmbet!

ALL ON X și STAR CONCEPT îți sunt potrivite dacă:

• Nu poți să mănânci din cauza durerilor dentare
  • Din cauza bolii parodontale (parodontozei) îți sângerează gingiile și dinții tăi sunt mobili
  • Ai infecții dentare la dinții care au mai rămas
  • Ai proteză mobilă și îți dorești o lucrare fixă
  • Ai lucrări dentare vechi care au început să se miște și ai dureri
  • Ești fumător sau ai anumite boli sistemice
  • Vrei să îți reiei activitatea zilnică în doar câteva ore
  • Îți dorești o vindecare rapidă, accelerată, fără dureri și fără umflături
  • Vrei să eviți intervențiile chirurgicale clasice lungi și dureroase sau cele de adiții osoase sau sinus lift
  • Îți dorești rezolvarea rapidă a tuturor problemelor
  • Vrei să poți mânca din nou aproape orice
  • Îți dorești un zâmbet nou, estetic și funcțional, care îți schimbă viața

STAR CONCEPT
Top guided digital implantology by Dr. David Norré

Star concept este cea mai precisă și rapidă soluție existentă la ora actuală, inventată de Dr. David Norré.

Procedură
state-of-the-art

Star concept este ultima inovație în implantologia dentară digitală. Procedura este rapidă, nedureroasă, cu vindecare accelerată, iar rezultatele sunt vizibile imediat. Noul tău zâmbet va fi gata în doar 3 ore!

Precizie maximă
Fară tăieturi

Acest concept se bazează pe un procedeu chirurgical minim invaziv, inserția implanturilor se face prin gingie, fără a fi nevoie de tăieturi. Obținem astfel poziția perfectă a implanturilor și a lucrării provizorii folosind mai multe ghiduri chirurgicale personalizate.

Confortabilă,
fără durere

Procedura este confortabilă și rapidă, ne permite să eliminăm durerile, umflăturile, tăieturile și procedurile chirurgicale clasice (adiția de os, sinus lift). Implanturile sunt puse imediat după extracții, nefiind nevoie de anestezie generală.

O nouă viață
în doar câteva ore

Star concept permite ca imediat după ce implanturile sunt inserate, să fie fixați și noii dinți provizorii. Totul are loc într-o singură vizită, iar în doar câteva ore apare în viața ta o schimbare 360° pe care o admiră și cei din jur.

Este timpul să zâmbești din nou!

Te-ai săturat de dinti mobili, să nu poți mânca și să îți ascunzi zâmbetul?

La clinica Premium Dental echipa noastră multidisciplinară îți oferă un zâmbet nou, unic, deosebit și sănătos prin tratamentele dentare chirugicale de top Star concept și All on X.

De aici începe transformarea ta reală către noul zâmbet, în cel mai scurt timp posibil!

Proiectăm virtual viitorul tău zâmbet încă de la începutul tratamentului, iar tu vei ști exact cum vei arăta dupa această transformare. Folosim Digital Smile Design (DSD) ca să atingem detaliile pe care ți le dorești la noul tău zambet. Planificăm digital înainte întreaga intervenție și pregătim în prealabil implanturile dentare de top pentru care primești garanție pe viață*, materialele necesare și componentele pe care le vom folosi.

Totul are loc în aceeași intervenție, iar în doar câteva ore tu te poți bucura de noul tău zâmbet și îți poți continua viața socială cu încredere, fără niciun disconfort funcțional sau estetic.

Alege clinica Premium Dental și transformă-ți complet aspectul și sănătatea zâmbetului tău printr-o abordare de vârf în domeniul implantologiei dentare ca să ai imediat un zâmbet nou, natural și perfect funcțional!